नेपाली चलचित्र उद्योगमा काठामाण्डौको सानो गौचरन जस्तो एउटा खेल मैदान छ जहाँ करिब दर्जनको संख्यामा संगीतकारहरू खेलाडी भएर बसेका छन् । कोही रेफ्री छन् त कोही खेलाडीका स्ट्राइकर भएर आफ्नो परिचय बनाईसकेका छन् ।
टीम दुई वटा छ । त्यो टिमलाई छुट्याउन कुनै गाह्रो पर्दैन एउटा टिममा भएका खेलाडीहरूको कपाल लामो छ भने अर्को टिममा रहेका खेलाडीको कपाल सानो र सामान्य छ ।
हरेक स्थानमा आफ्नो प्यानल हुन्छ नै र त्यहीँ प्यानलको एउटा रूप चलचित्र उद्योगको खेल मैदानमा पनि देखिएको छ । यहाँ उठाउन खोजिएको त्यस्तो कुरा हो जुन कुराले संगीतकारहरूको परिचय दिदैछ ।
हुन त कला प्रस्तुत गर्नको लागि कुनै बाहाना चाहिदैन् तर नेपाली चलचित्र उद्योगमा त्यस्ता संगीतकारको जन्म भएको छ, कि उनीहरूको पहिचान केबल लामो कपाल ले ने दिन्छ भन्ने हेक्का उनीहरूलाई हुन थालेको छ ।
सरर हिसाव गर्दा पछिल्लो पुस्तामा चलेका संगीतकार महेश खड्का, चेतन सापकोटा र सचिन सिहँ साथै भर्खरै कलिउड प्रवेश गरेका नव संगीतकार अर्जुन पोखरेलले लामो कपाल पालेका छन् र लामो कपाल भएका संगीतकार भनेर आफ्नो परिचय समेत बनाईरहेका छन् । उनीहरू भन्छन् लामो कपाल समयको माग हो र मनको इच्छा ।
अर्को तर्फछोटो कपाल भएका संगीतकार यस्ता छन कि लामो कपाल पाल्ने संगीतकारहरूलाई वनावटी व्यक्तित्व भन्न पछि पर्दैनन् । कपाल छोटो भएको प्यानलमा पारसमणी संगीतकार शम्भुजीत बास्कोटा, सुरेश अधिकारी, बसन्त सापकोटा र हरि लम्साल रहेका छन् । यस्तै यिनीहरूको एउटै भनाई आउछ संगीतकार हुनका लागि कपालनै पाल्नु पर्छ भन्ने नै छैन ।
यि लामो कपाल र छोटो कपाल भएका दुई टिममा ८ खेलाडी नयाँ र पूरानो भएपनि आफु आफैमा बलिया छन् । यिनीहरूका संगीत एक आपसमा निकै दह्रो छ । उमेर र अनुभवको हिसावले मूल्याकंन गर्दा छोटा कपाल अर्न्तगत जसरी विगतका बर्षरूमा शम्भुजीत बास्कोटाले एक छत्र राज गरेका थिए त्यो निरन्तरता अझै नेपाली उद्योगमा देखिएको छ ।
यस्तै ८ बर्षअघि गाजल चलचित्र डेब्यू खोटाङ्गे संगीतकार महेश खड्काले लामो कपाल भएको टिमलाई नडोर्याएको भन्ने कुनै ठाँउ छैन । यो समयको अति व्यस्त र सफल संगीतकारले परिचित खड्कको एक संगीतको धुनले जो पनि लठ्ठीन सक्छ ।
तर्सथ लामो र छोटो कपालको यो दुई प्यानल जसरी मिलेर अघि बढेको छ । आगामी दिनमा पनि संगीतकारको यो प्यानल यसरी नै अघि बढे साच्चिकै नेपाली संगीतले निकै ठूलो उचाई न लेला भन्न सकिन्न ?
मिति : २०८१ मंसिर ९, आईतवार
(0 vote, avg 0.00/5.00)
Text size:-
+
-
कपालले छुट्यायो संगीतकारहरूको दुई प्यानल
अनुप भट्टराई, काठमाण्डौ, 2010/11/06
- गरिमा शर्मा : ‘लण्डन टू पेरिस’मा कमजोर, ‘ह्रस्व दीर्घ’मा झिनो सुधार
- बक्स अफिसमा ‘तेल भिसा’ औसत, ‘अग्निदहन’ नाजुक
- १८ वर्षपछि बन्ने भयो ‘भागम भाग’को सिक्वेल
- ‘परालको आगो’मा गौँथली बन्दै सुहाना
- कहिले रिलिज हुन्छ ‘बलिदान’ ?
- ‘ह्रस्व दीर्घ’बाट नीताले देखेको २१ करोड
- प्रदर्शनमा उत्रिए ‘तेल भिसा’ र ‘अग्निदहन’
- फेरि ‘सिलसिला’ बन्ने, हुने छैनन् विराज र रेखा
- ‘अग्निदहन’ प्रिमियिर : ‘बोक्सी कुप्रथाविरुद्धको सशक्त आवाज’
- ‘सारङ्गी’ र ‘ह्रस्व दीर्घ’को दबदबाबीच ‘तेल भिसा’ले कति पायो शो ?