हरेक प्रकारको चरित्रमा आफूलाई ढाल्न सक्ने खुबी भएका अभिनेता हुन्, अर्पण थापा । विशेषगरी नकारात्मक चरित्रमा उनी रुचाइएका छन् । यही फागुन २५ गतेबाट प्रदर्शनमा आउन लागेको फिल्म ‘रङ्गेली’मा पनि उनी भिलेनको भूमिकामा छन् । उनको चरित्र ग्याङस्टर हो । उनी ग्याङस्टर चरित्रमा अभिनय गर्नु आफ्नो रुचि रहेको जिकिर गर्छन् ।
केही वर्षयता नेपाली फिल्ममा सामाजिक विषयवस्तुले प्रधानता पाइरहेको छ । त्यसमा कमेडी हाबी देखिन्छ । तर, एक्सनको भने अभाव खड्किँदै आएको छ । कुनै समय नेपाली फिल्ममा एक्सनकै बोलबाला थियो । राजेश हमाल, निखिल उप्रेती, विराज भट्ट जस्ता स्टारहरु सुस्ताएसँगै एक्सन फिल्मको ट्रेन्ड भत्कियो । बलिउड र साउथले भने यतिबेला एक्सनलाई नै जोड दिइरहेका छन् ।
अभिनेता दीलिप रायमाझीकी छोरी दिव्याको फिल्ममा माग चुलिँदो छ । सुन्दरताका कारण चर्चामा रहेकी उनलाई एकपछि अर्को फिल्मबाट प्रस्ताव पुगिरहेका छन् । यसै वर्ष दिव्याले फिल्म ‘वरिष्ठ बलराम’ सम्झौता गरेकी थिइन् । तर, यो फिल्मको निर्माण अन्योल भएपछि उनले डेब्यूका लागि अब अर्को फिल्म रोजेकी छन् । उनले फिल्म ‘एक्टर’मा काम गर्न लागेकी हुन् ।
नेपाली फिल्म क्षेत्रमा केही कुराको होडबाजी छ भने त्यो सिक्वेल निर्माणको हो । एउटा फिल्म चलेपछि त्यसलाई दुहुनो गाई बनाएर बेच्ने चलन छ । सिक्वेल आफैंमा ‘खाली चेक’ मानिन्छ । यसैले पनि मेकरहरु सिक्वेलमै बढी जोड दिइरहेका हुन्छन् । तर, नेपालमा कथाको मागले भन्दा पनि नामको लोभमा सिक्वेल बनिरहेका छन् । यसले गर्दा सिक्वेल फिल्मप्रति दर्शकको मोह भंग भैरहेको छ ।
फिल्ममा स्टारडमभन्दा महत्त्वपूर्ण ‘कन्टेन्ट’ हो । स्टारडमको क्षमता दुई दिनको हुन्छ तर ‘कन्टेन्ट’ले लामो समय बक्स अफिसमा आफ्नो पकड बनाइराख्छ । यतिबेला बलिउड फिल्म ‘आर्टिकल ३७०’ले यो कुरालाई प्रमाणित गरेको छ । फिल्म न ठूलो बजेटमा बनेको हो न स्टार कलाकार छन् । तर, कन्टेन्ट नै ‘स्टार’ सावित हुँदा फिल्मले बक्स अफिसमा ‘सरप्राइज’ व्यापार गरिरहेको छ ।
कुनै पनि फिल्ममा हिरो बलियो हुन भिलेन बलियो हुनुपर्छ भन्ने सर्वमान्य मान्यता हो । तर, अक्सर नेपाली फिल्म यही चुक्ने गर्छन् । हिरोलाई बलियो देखाउने चक्करमा नकारात्मक चरित्रलाई भने नजरअन्दाज गरिन्छ । तर, यही शुक्रबारबाट प्रदर्शनमा आउन लागेको फिल्म ‘अगस्त्य’को ट्रेलर हेर्दा हिरो र भिलेन दुवै सशक्त लाग्छन् । यो फिल्ममा भिलेनको भूमिकामा छन्, प्रमोद अग्रहरी ।